Semmi újdonságot nem árulok el vele, hogy a Xiaomi folyamatos növekedése egyre nagyobb volumenű. Pontosan ez olvasható a Xiaomi 2021 Q3 negyedéves pénzügyi jelentésében is. Hihetetlen mértékű növekedés köszönhető az európai vásárlókedvnek és persze a hazai, fiatalos hangvételű új eszközöknek.
Ígéretes jövőre való törekvés! A teljes negyedéves bevétele a cégnek 78.1 millárd Jüan ~ 4021 milliárd Ft, ami 8.2%-os növekedés az elmúlt év azonos időszakához képest. Ebből a korrigált nettó nyereség 5.2 milliárd Jüan ~ 267 milliárd Ft, ami 25.4% növekedés.
A globális havi aktív felhasználók száma meghaladta az 500 milliót! Internetes szolgáltatásokból származó bevétele 7.3 milliárd Jüan ~ 375 milliárd Ft, ami 27.1% növekedést jelent. A szolgáltatások bruttó árrése pedig 73.6%, ami évi 13.1 százalékpontot növekedést jelent.
Folytatjuk a globális lábnyomunk bővítését! A tengerentúli piacokról származó bevétel 40.9 milliárd Jüan ~ 2106 milliárd Ft volt, ami a teljes bevétel 52.4%-a. Ez 110%-os tengerentúli internetes éves növekedés! Az összes internetes bevétel 19.9%-a.
A harmadik negyedévben a globális okostelefon szállítás elérte a 43.9 milliót, 13.5%-os globális piaci részesedéssel. Világszerte a Xiaomi 11 országban az első helyen végzett, az okostelefon szállítások piaci részesedését figyelembe véve.
Soha ne hagyd abba a felfedezést és az innovációt! Bevételekkel ellentétben a kiadás is fontos érték egy cég életében. Az első három negyedév kiadása összesen 9.3 milliárd Jüan ~ 475 milliárd Ft, ami 51.4% éves növekedést jelent. Több mint 14.000 munkatárs ami a kiadás kevesebb mint 44%-a.
A Xiaomi megerősítette pozícióját a prémium okostelefonok piacán. A prémium okostelefonok eladása elérte a 18 milliót világszerte.
A cég anyaországában a havi aktív MIUI felhasználók negyedéves nettó növekedést értek el az év egymást követő negyedéveiben. Kínában a havi aktív MIUI felhasználók száma meghaladta a 127 milliót 2021 szeptemberében. Ez évi 16.4%-os növekedést jelent.
Az offline kiskereskedelmi hálózat bővítése. A Xiaomi anyaországában, Kínában, az offline kiskereskedelmi üzletek száma meghaladta a 10.000 darabszámot.
Lefedi az intelligens életvitel teljes skáláját. Az AIoT platformhoz csatlakoztatott eszközök száma meghaladja a 400 milliót, ami 33.1%-os éves növekedést jelent.
8 millió felhasználónak van 5-nél több csatlakoztatott Xiaomi AIoT eszköze van, ami 42.8%-os növekedés az előző évhez képest. 59.9 millió havi aktív Mijia app (Xiaomi home) felhasználó van jelenleg, ami 39%-os növekedés. Okos élet több forgatókönyvben: Bemutatták a MiJia exkluzív négy ajtós hűtőszekrényét, Redmi Buds 3 BT fülest, MiJia Robotporszívó Mop Pro verziót.
És végszókét a Xiaomi Kínában már az első számú TV gyártó, globálisan pedig már az első 5 között van.