A kínai tech cégek, az Amerikai piacot hanyagolva Európára koncentrálnak, de a Huawei és a Honor birtokolják jelenleg ennek a szegmensnek a harmadát. A Xiaomi ettől még nagyon messze van és ezért növelni fogja a részesedését, további offline üzletek nyitásával.
Xiaomi alelnöke, Wang Xiang szerint a kínai óriás eget, földet megmozgat, hogy megháromszorozza fizikai üzletét Európában. Jelenleg a kínai almának összesen 50 üzlete van a régióban, de a 2019-es év végéig több mint 150-re akarja ezt emelni. Ez nem meglepő, mivel a vállalat az elmúlt két évben jó eredményt ért el három szegmensben: alacsony, középkategóriás és prémium okostelefonok.
Miközben Xiaomi középkategóriájú kínálata volt az oka annak, hogy a vállalat az elmúlt években oly népszerűvé vált Kínában és Indiában, az európaiak általában erősebb hardver felé hajlanak, ami megmagyarázhatja, hogy a Xiaomi prémium kínálatai egyre népszerűbbek a régióban. Ez is az egyik oka annak, hogy a Huawei és az általában drága telefonjaik elég keresettek.
Az idő mindent kiderít majd, hogy ez sikerülni fog e a cégnek, de ahogy ismerjük a Xiaomi-t nem csak egy dédelgetett álom…