- Hirdetés -
()

A kínai tech cégek, az Amerikai piacot hanyagolva Európára koncentrálnak, de a Huawei és a Honor birtokolják jelenleg ennek a szegmensnek a harmadát. A Xiaomi ettől még nagyon messze van és ezért növelni fogja a részesedését, további offline üzletek nyitásával.

Xiaomi alelnöke, Wang Xiang szerint a kínai óriás eget, földet megmozgat, hogy megháromszorozza fizikai üzletét Európában. Jelenleg a kínai almának összesen 50 üzlete van a régióban, de a 2019-es év végéig több mint 150-re akarja ezt emelni. Ez nem meglepő, mivel a vállalat az elmúlt két évben jó eredményt ért el három szegmensben:  alacsony, középkategóriás és prémium okostelefonok.

Miközben Xiaomi középkategóriájú kínálata volt az oka annak, hogy a vállalat az elmúlt években oly népszerűvé vált Kínában és Indiában, az európaiak általában erősebb hardver felé hajlanak, ami megmagyarázhatja, hogy a Xiaomi prémium kínálatai egyre népszerűbbek a régióban. Ez is az egyik oka annak, hogy a Huawei és az általában drága telefonjaik elég keresettek.

Az idő mindent kiderít majd, hogy ez sikerülni fog e a cégnek, de ahogy ismerjük a Xiaomi-t nem csak egy dédelgetett álom…

 

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -