- Hirdetés -
()

REDMI Turbo 4 Pro: Minden, amit tudni érdemes az újdonságról

A Xiaomi okostelefonok világában izgalmas fejlemények várnak ránk. A legújabb Xiaomi telefon, a "25053RT47C" modellszámú készülék, sikeresen teljesítette a fontos 3C tanúsítványt. Ez a tanúsítvány biztosítja, hogy a telefon lenyűgöző, 90W-os gyorstöltési technológiát támogat. Ez az egyik legfejlettebb töltési megoldás a piacon. A szakértők és a Xiaomi rajongói egyöntetű véleménye szerint ez a titokzatos telefon a régóta várt REDMI Turbo 4 Pro, amely a népszerű Turbo sorozat folytatása. Ez a sorozat híres a csúcsminőségű teljesítményéről, amelyet megfizethető áron kínál.

A REDMI Turbo 4 Pro hivatalos bemutatója

Mit tudunk a REDMI Turbo 4 Pro-ról?

A készülék a Snapdragon 8s Elite (SM8735) processzorral fog működni, és várhatóan áprilisban kerül piacra. A telefon jellemzői a következők:

  • 1.5K LTPS kijelző, amely jobb szemvédelmet nyújt az ultra-magas frekvenciájú fényerő-szabályozás miatt
  • Finomított vékony keret dizájn, amelyben a nagy R-sarkok szerepelnek
  • Az osztályában a legnagyobb akkumulátor kapacitás
  • Fejlettebb építési minőség a versenytársakhoz képest, akik ugyanezt a platformot használják

    A REDMI Turbo 4 Pro úgy tűnik, hogy a korábbi modell alapjaira épít, jelentős fejlesztésekkel a felhasználók által keresett területeken.

    Összehasonlítás a jelenlegi REDMI Turbo 4-gyel

    A januárban bemutatott REDMI Turbo 4 ára 1999 jüan (kb. 282 USD) volt, és már akkor is nagy érdeklődést keltett a következő specifikációkkal:

  • MediaTek Dimensity 8400-Ultra processzor
  • Finomított 2.5D mikroíves keret, teljes fém dekorációval
  • 6.67 hüvelykes flex OLED kijelző 2712 x 1220 felbontással
  • Masszív 6550mAh "Jinshajiang" akkumulátor
  • 90W-os gyorstöltési támogatás
  • Átfogó IP66+IP68+IP69 vízálló tanúsítvány
  • Csúcsminőségű kamerarendszer

    Globális megjelenési stratégia

    A Xiaomi rajongói világszerte biztosak lehetnek abban, hogy a REDMI Turbo 4 Pro nem csak Kínában lesz elérhető. A Xiaomi korábbi megjelenési mintája szerint a telefon globálisan is forgalomba kerül, mint POCO F7 néven. Ez a kettős márkázás lehetővé teszi a Xiaomi számára, hogy változatos marketingstratégiát alkalmazzon a különböző piacokon, miközben fenntartja a kiváló hardverminőséget.

    Ez az új megjelenés bizonyítja a Xiaomi elkötelezettségét az érték és az innováció iránt, és azt a hagyományt, hogy megfizethető áron kínálják a csúcstechnológiás funkciókat. Ez a megközelítés tette őket a világ egyik vezető okostelefon-gyártójává.

    Forrás: ITHome

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -