Ez a Xiaomi HyperOS feloldási hibák és figyelmeztetések listája, amelyeket a telefon Mi Unlock Status oldalán (Fejlesztői beállítások) vagy a Mi Unlock Tool alkalmazásban láthatsz, és mi okozhatja ezeket a problémákat. Ebben a cikkben megmutatom, hogyan javíthatod ki ezeket a hibákat, és hogyan akadályozhatod meg, hogy újra megtörténjenek.
Hibaüzenetek és figyelmeztető üzenetek
Nem sikerült kinyitni. Kérjük, látogasson el a Mi Community oldalra az engedély igényléséhez, és próbálja újra. (Mi feloldó eszköz)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha:
- Egy kínai eszközöd van, és szeretnéd feloldani a bootloadert a globális közösség feloldó rendszerével
- Kínai fiókod van
- Felhasználói fiókod meglehetősen régi, és adataid a kínai szerver tárolja
- Nem vártál 2 napot a feloldási engedély megszerzése után
Hibaelhárítás
- Ha kínai eszközzel vagy fiókkal rendelkezel, jelentkezz a kínai közösségnél
- Ha egy globális felhasználói fiókod van, amely régi, és nem tudod feloldani a bootloadert, lép kapcsolatba a globális közösség adminjaival
- Várj 2 napot, miután megkaptad a feloldási engedélyt, különben a feloldási folyamat sikertelen lehet
Ez az eszköz nincs aktiválva, kérjük, aktiválja és próbálja meg újra kinyitni. (Mi feloldó eszköz)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha
- Az eszköz értékesítési adatai nem érhetők el
- Nem hivatalos csatornákon keresztül vásároltad vagy javítottad meg készüléket
Hibaelhárítás
- Kérlek, ügyelj arra, hogy mindig a hivatalos vásárlási és szolgáltatási csatornákat használd
- Írhatsz privát üzenetet a Community adminoknak, ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a vásárlási adataid elérhető-e vagy sem. Ezután lépj kapcsolatba a Xiaomi ügyfélszolgálatával vagy a helyi szervizközponttal. Az elérhetőségeket itt találod: mi.com/global/support/contact
Fiókja nem jogosult a zárolás feloldására. Kérjük váltson másikra. (Mi Unlock Tool)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha
- „spamregisztrált” fiókod van
- Fiókod feketelistára került
Hibaelhárítás
- Próbálkozz egy másik globális fiókkal. Győződj meg arról, hogy megfelel a feloldási feltételeknek. További információ itt található: new.c.mi.com/global/post/850671
- Küldj egy közvetlen üzenetet a fiókadataiddal, ha továbbra is fennáll, vagy további információt szeretnél
Nem sikerült hozzáadni. Kérjük, látogasson el a Mi Community oldalra az engedély igényléséhez, és próbálja újra. (Mi feloldási állapot)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha
- Egy kínai eszközöd van, és szeretnéd feloldani a bootloadert a globális közösség feloldó rendszerével
- Globális fiókod több mint 30 napja nem aktív, és “valódi eszközön” jelentkeztél be
- Globális fiókod feketelistára tették, vagy szerverproblémák léphetett fel
- Kínai fiókod van
- Az eszköz értékesítési adatai nem érhetők el
- Nem hivatalos csatornákon keresztül vásároltad vagy javítottad meg készüléked
- Nem vártál 2 napot a feloldási engedély megszerzése után
Hibaelhárítás
- Ha kínai eszközzel vagy fiókkal rendelkezel, jelentkezz a kínai közösségnél
- Győződj meg róla, hogy a fiókod több mint 30 napja aktív (bejelentkezve) az eszközödön. Közvetlen üzenetküldés Communityben, ha továbbra is fennáll
- Küldj egy privát üzenetet egy adminnak, ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a fiókod feketelistára került-e, van-e szerverproblémája, vagy elérhető-e a készüléked adatai
- Kérlek, ügyelj arra, hogy mindig a hivatalos vásárlási és szolgáltatási csatornákat használd
- Várjon 2 napot, miután megkaptad a feloldási engedélyt, különben a feloldási folyamat sikertelen lehet
Fiókhiba Kérjük, próbálja újra XX/XX (hónap/nap) után (Xiaomi Community APP)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha:
- Globális fiókod több mint 30 napja nem aktív, és “valódi eszközön” jelentkeztél be
- Globális fiókod szerverproblémák érintették
Hibaelhárítás
- Győződj meg róla, hogy a fiókod több mint 30 napja aktív (bejelentkezve) az eszközödön. Küldj egy privát üzenetet a fiókadataiddal a Communityben, ha továbbra is fennáll, vagy szerverproblémák vannak
A rendszer frissítése folyamatban van. Kérjük, próbálja újra később. (Mi feloldási állapot)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha
- Redmi Note 13 sorozatú eszközt használsz
Hibaelhárítás
- A Bootloader feloldó rendszer jelenleg karbantartás alatt áll ehhez az eszközsorozathoz. Kérlek, hogy várj türelemmel. Frissítik, ha bármilyen fejlemény történik.
Discover more from Hello Xiaomi
Subscribe to get the latest posts sent to your email.