- Hirdetés -
Ez a Xiaomi HyperOS feloldási hibák és figyelmeztetések listája, amelyeket a telefon Mi Unlock Status oldalán (Fejlesztői beállítások) vagy a Mi Unlock Tool alkalmazásban láthatsz, és mi okozhatja ezeket a problémákat. Ebben a cikkben megmutatom, hogyan javíthatod ki ezeket a hibákat, és hogyan akadályozhatod meg, hogy újra megtörténjenek.
Hibaüzenetek és figyelmeztető üzenetek
Nem sikerült kinyitni. Kérjük, látogasson el a Mi Community oldalra az engedély igényléséhez, és próbálja újra. (Mi feloldó eszköz)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha:
- Egy kínai eszközöd van, és szeretnéd feloldani a bootloadert a globális közösség feloldó rendszerével
- Kínai fiókod van
- Felhasználói fiókod meglehetősen régi, és adataid a kínai szerver tárolja
- Nem vártál 2 napot a feloldási engedély megszerzése után
Hibaelhárítás
- Ha kínai eszközzel vagy fiókkal rendelkezel, jelentkezz a kínai közösségnél
- Ha egy globális felhasználói fiókod van, amely régi, és nem tudod feloldani a bootloadert, lép kapcsolatba a globális közösség adminjaival
- Várj 2 napot, miután megkaptad a feloldási engedélyt, különben a feloldási folyamat sikertelen lehet
Ez az eszköz nincs aktiválva, kérjük, aktiválja és próbálja meg újra kinyitni. (Mi feloldó eszköz)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha
- Az eszköz értékesítési adatai nem érhetők el
- Nem hivatalos csatornákon keresztül vásároltad vagy javítottad meg készüléket
Hibaelhárítás
- Kérlek, ügyelj arra, hogy mindig a hivatalos vásárlási és szolgáltatási csatornákat használd
- Írhatsz privát üzenetet a Community adminoknak, ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a vásárlási adataid elérhető-e vagy sem. Ezután lépj kapcsolatba a Xiaomi ügyfélszolgálatával vagy a helyi szervizközponttal. Az elérhetőségeket itt találod: mi.com/global/support/contact
Fiókja nem jogosult a zárolás feloldására. Kérjük váltson másikra. (Mi Unlock Tool)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha
- „spamregisztrált” fiókod van
- Fiókod feketelistára került
Hibaelhárítás
- Próbálkozz egy másik globális fiókkal. Győződj meg arról, hogy megfelel a feloldási feltételeknek. További információ itt található: new.c.mi.com/global/post/850671
- Küldj egy közvetlen üzenetet a fiókadataiddal, ha továbbra is fennáll, vagy további információt szeretnél
Nem sikerült hozzáadni. Kérjük, látogasson el a Mi Community oldalra az engedély igényléséhez, és próbálja újra. (Mi feloldási állapot)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha
- Egy kínai eszközöd van, és szeretnéd feloldani a bootloadert a globális közösség feloldó rendszerével
- Globális fiókod több mint 30 napja nem aktív, és “valódi eszközön” jelentkeztél be
- Globális fiókod feketelistára tették, vagy szerverproblémák léphetett fel
- Kínai fiókod van
- Az eszköz értékesítési adatai nem érhetők el
- Nem hivatalos csatornákon keresztül vásároltad vagy javítottad meg készüléked
- Nem vártál 2 napot a feloldási engedély megszerzése után
Hibaelhárítás
- Ha kínai eszközzel vagy fiókkal rendelkezel, jelentkezz a kínai közösségnél
- Győződj meg róla, hogy a fiókod több mint 30 napja aktív (bejelentkezve) az eszközödön. Közvetlen üzenetküldés Communityben, ha továbbra is fennáll
- Küldj egy privát üzenetet egy adminnak, ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a fiókod feketelistára került-e, van-e szerverproblémája, vagy elérhető-e a készüléked adatai
- Kérlek, ügyelj arra, hogy mindig a hivatalos vásárlási és szolgáltatási csatornákat használd
- Várjon 2 napot, miután megkaptad a feloldási engedélyt, különben a feloldási folyamat sikertelen lehet
Fiókhiba Kérjük, próbálja újra XX/XX (hónap/nap) után (Xiaomi Community APP)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha:
- Globális fiókod több mint 30 napja nem aktív, és “valódi eszközön” jelentkeztél be
- Globális fiókod szerverproblémák érintették
Hibaelhárítás
- Győződj meg róla, hogy a fiókod több mint 30 napja aktív (bejelentkezve) az eszközödön. Küldj egy privát üzenetet a fiókadataiddal a Communityben, ha továbbra is fennáll, vagy szerverproblémák vannak
A rendszer frissítése folyamatban van. Kérjük, próbálja újra később. (Mi feloldási állapot)
Ez a hiba akkor jelenhet meg, ha
- Redmi Note 13 sorozatú eszközt használsz
Hibaelhárítás
- A Bootloader feloldó rendszer jelenleg karbantartás alatt áll ehhez az eszközsorozathoz. Kérlek, hogy várj türelemmel. Frissítik, ha bármilyen fejlemény történik.
- Hirdetés -