- Hirdetés -
()

A Xiaomi nagy bevételt és figyelemfelkeltő piaci területet szerzett, főként a különböző fogyasztói szektorok számára kínált termékek széles választékának köszönhetően. Jelenleg minden Xiaomi termék, az okostelefonokon kívül, mint például az tárgyak internete és az intelligens otthoni kütyüi, a Xiaomi MIJIA társszervezete alá tartozik.

Jelenleg az MIJIA Xiaomi legjobb pénz forrásának tekinthető az al-márka által generált bevétel növekedésének köszönhetően. A napokban a kínai vállalat nyilvánosságra hozta a teljes értékesítési eredményeket a MIJIA portfóliójában, elérte a 20 milliárd Yuan összeget, amely körülbelül 3 milliárd dollár.

Ezek a számok már most hatalmas növekedést mutatnak, összehasonlítva közvetlenül a MIJIA tavalyi teljesítményével. Bár a teljes értékesítési bevételt nem hozta nyilvánosságra a Xiaomi az elmúlt év során, a kínai cég kimutatta, hogy a márka nagyon jól teljesít. Csak  megbecsülni tudjuk a bevételt, ami körülbelül 1,5 milliárd dollár körül volt 2016-ban, Xiaomi saját piacán hordható, intelligens kamera és a tárgyak internete eszközökkel.

A 2017-es év során több ezer terméket értékesítettek MIJIA márkanév alatt, néhányat pedig a “bestseller” státusz elérésével. Arra számítottak, hogy ez a szám és a bevétel nagymértékű növekedést mutat a következő hónapban a Xiaomi által elfogadott legújabb piaci stratégiákkal és a kínált termékek népszerűségével kapcsolatban.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -