A Xiaomi nagy bevételt és figyelemfelkeltő piaci területet szerzett, főként a különböző fogyasztói szektorok számára kínált termékek széles választékának köszönhetően. Jelenleg minden Xiaomi termék, az okostelefonokon kívül, mint például az tárgyak internete és az intelligens otthoni kütyüi, a Xiaomi MIJIA társszervezete alá tartozik.
Jelenleg az MIJIA Xiaomi legjobb pénz forrásának tekinthető az al-márka által generált bevétel növekedésének köszönhetően. A napokban a kínai vállalat nyilvánosságra hozta a teljes értékesítési eredményeket a MIJIA portfóliójában, elérte a 20 milliárd Yuan összeget, amely körülbelül 3 milliárd dollár.
Ezek a számok már most hatalmas növekedést mutatnak, összehasonlítva közvetlenül a MIJIA tavalyi teljesítményével. Bár a teljes értékesítési bevételt nem hozta nyilvánosságra a Xiaomi az elmúlt év során, a kínai cég kimutatta, hogy a márka nagyon jól teljesít. Csak megbecsülni tudjuk a bevételt, ami körülbelül 1,5 milliárd dollár körül volt 2016-ban, Xiaomi saját piacán hordható, intelligens kamera és a tárgyak internete eszközökkel.
A 2017-es év során több ezer terméket értékesítettek MIJIA márkanév alatt, néhányat pedig a “bestseller” státusz elérésével. Arra számítottak, hogy ez a szám és a bevétel nagymértékű növekedést mutat a következő hónapban a Xiaomi által elfogadott legújabb piaci stratégiákkal és a kínált termékek népszerűségével kapcsolatban.