- Hirdetés -
()





Még 2016-ban a Xiaomi hivatalosan is kivonult Brazíliából egy év próbálkozás után. Akkor még Hugo Barra vezette globális terjeszkedésben elég nagy szerepe volt, hisz származása alapján, kellő hátszelet kaphatott volna a cég. Akkor még a Redmi 2 és Redmi 2 Pro telefonok mellett Külső akkumulátorokkal és kisebb kiegészítőkkel próbálkoztak betörni sikertelenül, a Huawei ellenfele ként. A magas helyi adók és költségek ellenére helyi gyártást terveztek be, de így sem tudták meghódítani a közép és alsó árazású telefonok piacát.

Xiaomi Brazília meglepetésként ma reggel egy videót tett közzé egy fura kérdéssel, miszerint: A Brazil rajongók felkészültek e az innovációra?

Brazíliában él és virul a Xiaomi, igaz nem hivatalos úton, hanem “szürke” webáruházaknak köszönhetően, de nagyobb áruházláncok is kiveszik a részüket a népszerűsítésben. Az ország telefon piacát ott is a Samsung uralja 41.24%-ban, ezután a Motorola 26,5% és a végén kullog a Xiaomi 1.88% részesedéssel. Attól függetlenül, hogy nincs hivatalos csatorna, a Xiaomi felfigyelt a rajongók lelkesedésére és a vásárlói szokások azt  igazolják, hogy van kereslet a Xiaomi termékekre, csak a megfelelő támogatás hiányában az árak nem tükrözik a cég meglehetősen kedvező koncepcióját.

A Xiaomi újra beszáll a Brazil piacra, de előtte felmérik a rajongók véleményét, hogyan vélekednek a márkáról. Természetesen a végeredmény, a válaszadók körében, 63%-ban “Kiváló minőség”. A közeljövőben két készülék fog újra versenybe szállni a középkategóriában, a Redmi Go és a Redmi 7. Bár a rajongók leginkább a Redmi Note és a Mi sorozatot részesítik előnyben, a Xiaomi választása az alacsony költségvetésű termékeire koncentrál és a kezdeti értékesítések fényében tovább bővíti kínálatát.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -