- Hirdetés -
()

Már annyira nem is újdonság, hogy Kínában a Xiaomi több piaci szegmensben is vezető szerepet tölt be. A tavalyi értékesítési számok alapján, a cég, a televízió eladásokban is jeleskedik, sőt, a legtöbb eladott készülékkel büszkélkedhet.




Az 2019-es év eladási számokban is bizonyítja, hogy a Xiaomi TV-k milyen jól teljesítenek az országban. Az első helyen végzett Xiaomi több mint 10.000.000 az az tízmillió darabot értékesített a hazájában, ezzel megelőzve a helyi márkákat, nem kevés darabszámmal. A második helyen majdnem fele olyan mértékű eladással a Hisense, harmadik helyen hasonló mértékben a Skyworth és egy ismertebb márka a negyedik helyen, a TCL.

Ha egymásra raknánk az eladott tévéket, 829x magasabb lenne, mint a Mount Everest. 2019-ben percenként 19 Xiaomi készüléket értékesítettek és minden eladott 5 tévéből, egy Xiaomi volt.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -