Már annyira nem is újdonság, hogy Kínában a Xiaomi több piaci szegmensben is vezető szerepet tölt be. A tavalyi értékesítési számok alapján, a cég, a televízió eladásokban is jeleskedik, sőt, a legtöbb eladott készülékkel büszkélkedhet.




Az 2019-es év eladási számokban is bizonyítja, hogy a Xiaomi TV-k milyen jól teljesítenek az országban. Az első helyen végzett Xiaomi több mint 10.000.000 az az tízmillió darabot értékesített a hazájában, ezzel megelőzve a helyi márkákat, nem kevés darabszámmal. A második helyen majdnem fele olyan mértékű eladással a Hisense, harmadik helyen hasonló mértékben a Skyworth és egy ismertebb márka a negyedik helyen, a TCL.

Ha egymásra raknánk az eladott tévéket, 829x magasabb lenne, mint a Mount Everest. 2019-ben percenként 19 Xiaomi készüléket értékesítettek és minden eladott 5 tévéből, egy Xiaomi volt.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ