- Hirdetés -
()

A Xiaomi megkönnyíti a vásárlást és megtöri a hagyományos kiskereskedelmi modellt, hogy az emberek élvezhessék a tudomány és a technológia újdonságait.

A Xiaomi egy másik innovatív megoldással jött létre. Ez év márciusában, a kína legkiemelkedőbb gyártója, a Xiaomi új üzleti modellt vezetett be, amely lehetővé teszi a rajongóinak, hogy saját üzletet hozzanak létre Mi termékek értékesítésére. Néhány nappal ezelőtt indította el a béta verziót és felszólította a rajongókat, hogy próbálják ki, de először regisztrálniuk kell az eladónak. A Xiaomi bolt hivatalos bevezetése szerint “a Xiaomi egyszerűbbé teszi a vásárlást és megtöri a hagyományos kiskereskedelmi modellt, hogy az emberek élvezhessék a tudomány és a technológia újdonságait”

A Xiaominak világszerte sok rajongója van és úgy vélik, hogy a világ leghűségesebb rajongói bázisa. A MIUI operációs rendszere 56 országban több mint 200 millió felhasználóval rendelkezik és gyakran kapcsolatba lép számos felhasználóival és rajongóival a közösségi média platformon keresztül, amely több mint 40 millió követővel rendelkezik.

Ezzel a népszerű új üzleti modellel, amelyen mindenki képes lesz értékesíteni Mi termékeket, várhatóan nagyon sikeres lesz. A Xiaomi közvetlenül értékesíti a termékeket a regisztrált rajongóknak, miközben segítséget nyújt a kiskereskedelemben és a termékek reklámozásában. Ez jelentősen csökkenti a marketing és a működési költségeket. Az üzleti modell béta verziója nyitott azok számára, akik először “eladóként” regisztráltak a kínai társasággal és a Xiaomi bolt hivatalos bevezetése alapvetően megerősíti a fentieket.

Tehát mit is igyekszik elérni a Xiaomi ezzel? Mivel nagy a népszerűsége, a cég a hűséges felhasználókhoz fordul, hogy segítsen növelni az értékesítési számokat és javítani az ellátási hálózatot a rajongók segítségével. A hírek szerint a Xiaomi közvetlenül értékesíti a termékeket a regisztrált rajongóknak, miközben segíti a kiskereskedelmet és a termékek reklámozását. Ez érdekes lehet mindazoknak, akik fiatalok és vállalkozók akarnak lenni, most hogy a Xiaomi elindította az új üzleti modell béta verzióját, amely lehetővé teszi a rajongók számára, hogy saját üzleteiket megnyissák és Mi termékeket áruljanak!

Az új üzleti béta modell most még csak Kínában elérhető és egyelőre csak a támogatott országokban fogják bevezetni a közeljövőben!

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -