- Hirdetés -
()

A Huami, az Amazfit okosóra család és a Xiaomi Mi Band sorozat gyártója pénteken 150 millió dolláros amerikai IPO-t nyújtott be pénteken az Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez.

A 2013-ban alapított Huami HMI-ként szerepel a NASDAQ-ban. A jelentések szerint 2017. novemberében nyújtottak be bizalmas adatokat a Credit Suisee, a Citi és a China Renaissance jegyzett tőzsdére. A SEC bejelentésében a Huami a Xiaomi egyedüli partnere a Xiaomi márkájú intelligens karkötőknek, óráknak, mérlegeknek és kapcsolódó hordozható eszközök gyártásának, kivéve a gyermek órát és kvarcórát.

Huami azt állítja, hogy a Xiaomi, amely a vállalat részvényeinek 19,3% -át birtokolja, az egyetlen vevő- és forgalmazócsatorna a Xiaomi hordozható eszközök számára. A Xiaomi termékek értékesítésében 2015-ben 97,1%-ot, 2016-ban 92,1%-ot, 2017 szeptember 30-ig a kilenc hónapra 82,4%-ot tette ki csak a hordozható eszközök eladása.

A Huami saját termékeit is értékesíti, amelyek nem az Xiaomi számára készültek és az “Amazfit” márkanév alatt találhatóak. Az Amazfit márkájú termékek középpontjában a közép- és a high-end piaci termékek találhatóak.

Fontos megemlíteni azt is, hogy a Huami nem foglalkozik gyártással (sajátja és Xiaomi sem). Az igazság szerint a Mi Band és a Mi Smart Scale sorozat gyártása is több szerződéses külső gyártóhoz van rendelve, akár komponensenként.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -