- Hirdetés -
()

Az IPO-ről röviden:

Az IPO rövidítése az Initial Public Offering-nek. Részvénypiacon használatos rövidítés, amit azokra a részvényekre alkalmaznak, amiket frissen vezetnek be a parkettre. A kereskedésüknél nagyobb szerepet kap a fundamentális elemzés, hiszen a frissen bevezetett részvényeknél nincs múltbéli árfolyamadat, hogy azokat elemezni tudjuk.

A nagyobb IPO-ket erős hírverés előzi meg, hogy a kibocsátás minél sikeresebb legyen. Sok esetben már előre spekulálnak a részvény jövőbeni értékére. Az IPO-k kereskedése magasabb kockázattal jár, mint a régebbi bevezetések, hiszen azoknál már van múltbéli tapasztalat a befektetők viselkedéséről, az árfolyamról stb.

Szóval egyre több hírt olvashatunk a jövőben a kibocsátásig, de közben majd termékekkel is szórakoztatunk titeket…

A legfrissebb beszámolók szerint a Xiaomi a Morgan Stanley-t és a Goldman Sachs Group-ot választotta tervezett kezdeti nyilvános ajánlattételéért (IPO). Ezzel együtt a Credit Suisse Group AG és a Deutsche Bank AG is kiválasztásra került, hogy az IPO-n dolgozhassanak.

Bloomberg- ból származó jelentés az anyag közvetlen ismeretére hivatkozik. A jelentés hozzáteszi továbbá, hogy a kínai székhelyű vállalat 100 milliárd dollár értékű értékelést céloz meg. Korábban voltak olyan pletykák szerint, a Xiaomi 200 milliárd dolláros értékbecslésben bízik, de ez nagyon valószínűtlen.

További jelentések azonban arra utalnak, hogy a vállalat még mindig figyelembe veszi a kínai jegyzést, valamint a részvény eladásának időzítését és helyét. Xiaomi IPO-ja lehet a legnagyobb IPO az Alibaba Group Holding Ltd. 25 milliárd dolláros debütálása óta.

A Xiaomi értékét körülbelül 45 milliárd dollárra becsülték, amikor az utoljára 2014-ben finanszírozási fordulóra emeltél és egyszer a világ legértékesebb technológiai vállalatának címet viselte. A Xioami 2017 októberében is sikeresen elérte a 100 milliárd yuan (15 milliárd dollár) éves bevételi célt . A vállalat 18 százalékkal csökkentette célját, és 1 milliárd dolláros nettó nyereséget ért el. 2018-ra a Xiaomi 2 milliárd dolláros nyereséget céloz meg.

A cég megújult stratégiájának megfelelően a Xiaomi most arra törekszik, hogy megalapozza jelenlétét az offline piacon. Miután több mint 300 Mi Üzletet nyitott Kínában, a tech-óriás 2020-ig több mint 1000 fizikai üzletet nyit meg a különböző kínai városokban.

Vannak olyan jelentések is, amelyek arra utalnak, hogy a Xiaomi is tervezi az amerikai piacon való belépést, és jelenleg néhány hálózati fuvarozóval tárgyal, hogy eladja kiemelt eszközeit az idei évtől. Míg a vállalat tárgyalásokat folytat az AT & T és a Verizon vállalattal, nincs biztosíték arra nézve, hogy nyélbe ütik e egyáltalán az üzletet.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -