Mexikóban május 9-én tartottak hivatalos konferenciát, amelyen bejelentették, hogy hivatalosan Latin-Amerikai piacot nyitnak, köztük Mexikó, Kolumbia, Chile és Uruguay. A Xiaomi első mexikói hivatalos bemutatójában bejelentette, hogy a Redmi Note 4-et és a Redmi 4X-t a mexikói piacra fogja hozni, és az eszközök online és offline módon is elérhetők lesznek. Mexikóban egy fontos piac, hogy elterjedjen és kiindulópontja legyen a vállalat latin-amerikai piacon való terjeszkedésének. Mexikóban már 44,2 millió okostelefon-felhasználó volt tavaly, és egyre csak növekszik.

 

 

 

 

 

 
A Xiaomi számos online és offline áruházhálózattal együttműködve elérhetővé tette az offline boltoknak, mint például a Coppel, a Best Buy és a Sam’s Club a közvetlen értékesítést. Az online felhasználók számára a Redmi Note 4X és a Redmi 4X elérhető az Amazon, a Best Buy, a Soriana, az Elektra és a Walmart weboldalain. Míg a Redmi Note 4 elérhető a hónap végétől MXN 5,499-ért (kb. 285 dollár), a Redmi 4x elérhető lesz MXN 3 999-ért (kb. 200 dollár).
 
 

 

A Mi Fans őrületének előmozdítása érdekében bejelentették a Mi Community LATAM-ot, hogy csatlakozni tudjanak. A Mi közösség aktív résztvevői exkluzív hozzáférést kaphatnak a rajongói és induló eseményekhez és a termékekhez, a Mi közösségi alkalmazás elérhető lesz a Google Playstore Mexikóban, ebben a hónapban és hamarosan más latin-amerikai országokban.