- Hirdetés -
()

2017 a Xiaomi éve volt. Az eladások nőttek, több sikeres modell, nemzetközi díjak, múzeumban kiállított MIX-ek, innováció, AI, sorra nyíló Mi Store és Mi Home üzletek. Heti rendszerességgel bejelentett kütyük, újabb partnerek, és megállapodások sora. Igazán mozgalmas, lendületes évet zárt a gyártó.
Alig kezdődött el 2018, máris több érdekességgel szolgált a CES-es, ha nem is saját néven, de partnerei által, vagy épp az Oculus-al közösen. Nyakunkon a mesterséges intelligencia, a még okosabb eszközök, elektromos autó, vagy épp az önjáró bőrönd.
A lendület a Xiaomi legnagyobb piacán, Indiában sem hagyott alább.2017, december 7-én indította el a Xiaomi a Redmi 5A-t egy belépő szintű telefont, a Redmi 4A utódját. Az indiai árérzékeny piacon a többi Redmi modellhez hasonló siker fogadta a legújabb, ott “Desh ka Smartphone“-ként emlegetett Redmi 5A-t.A készülék igen impozáns felszereltséggel rendelkezik (a belépő kategóriában):
Fém készülékház, 5 hüvelykes HD kijelző, Snapdragon 425 SoC, és 3000 mAh akkumulátor. Adott az Android Nougat, melyen MIUI 9 fut. A fotózásért egy 13 MP-es főkamera felel, f / 2,2-es rekesznyílással, LED-es villanóval. Szelfiket egy 5 MP-es f / 2,0-es kamerával készíthetünk. Az alacsony ár miatt az ujjlenyomat-érzékelő kimaradt. Adott a hibrid SIM-kártyahely, 4G VoLTE és Wi-Fi 802.11 b / g / n támogatással. És ami külön piros pont, az a dedikált microSD slot.

Úgy tűnik, a kínai márka dominanciája folytatódik. A Xiaomi India vezetője, Manu Kumar Jain tegnap a Twitteren mesélte, hogy egy hónap alatt több mint 1 millió Redmi 5A-t értékesített Indiában. Elképesztő.

A magyar vásárlóknak külön öröm lehet, hogy a korábbi, részletes beszámolónk után egy hónappal már megvásárolható a Global, B20-as verzió is a Gearbesten, és napokon belül a magyar shopok egy részében is.

Indiában a helyi gyártás, és a temérdek kedvezménynek (az első ötmillió vásárló számára árengedményt adnak Rs 1,000 összegben) köszönhetően szinte hetek alatt vezető gyártóvá lépett elő a Xiaomi. A hatékony marketing, az úgynevezett impulzus vásárlás egy jól felépített piaci stratégia Ázsiában.
Ráadásul a Xiaomi még nem indította el a Redmi 5/5 Plus értékesítést Indiában, melyek valószínűleg szintén sikeres modellek lesznek, ezzel is növelve a gyártó előnyét a konkurenciával szemben.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -